Doprava a platba

Přehled dostupných způsobů dopravy a platebních metod. Informace mají obecný charakter - konkrétní dostupnost služeb, ceny a dodací lhůty se zobrazují v košíku dle typu produktů, kategorie zboží, hmotnosti, destinace a dalších faktorů. Všechny uvedené lhůty a ceny jsou pouze orientační odhady. Závazné podmínky dodání a platby jsou stanoveny výhradně v potvrzení objednávky zaslaném e-mailem po ověření dostupnosti a přijetí objednávky prodávajícím.

Možnosti dopravy

Zásilkovna (Packeta)

Doručení na výdejní místo Z-BOX nebo do pobočky Zásilkovny. Síť více než 7 000 výdejních míst po celé ČR.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Sledování zásilky dostupné prostřednictvím systému Zásilkovny

PPL CZ

Doručení přímo na uvedenou adresu prostřednictvím kurýrní služby PPL. Možnost doručení do provozovny nebo na adresu bydliště.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Sledování zásilky online, SMS notifikace o dodání

Česká pošta

Doručení prostřednictvím služeb České pošty - Balík Do ruky, Balík Na poštu. Rozsáhlá síť poboček a výdejních míst.

Standardní přepravní čas: 2-4 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Sledování zásilky prostřednictvím systému České pošty

DPD

Mezinárodní kurýrní služba s rozsáhlou sítí výdejních míst a možností doručení na adresu.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Online sledování, možnost změny termínu doručení

GLS

Evropská přepravní společnost nabízející doručení na adresu i do ParcelShopů.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Sledování zásilky, FlexDelivery služby

UPS

Globální logistická společnost s pokročilými doručovacími službami a rozsáhlou sítí UPS Access Point™ míst.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Online sledování, SMS upozornění, možnost přesměrování

DHL

Mezinárodní kurýrní a logistická služba poskytující expresní i standardní doručení, síť DHL ServicePoint.

Standardní přepravní čas: 1-3 pracovní dny od předání dopravci

Cena dopravy: dle aktuálního ceníku uvedeného při objednávce

Sledování v reálném čase, notifikace, expresní možnosti

Podmíněná dostupnost způsobů dopravy

Konkrétní dostupné způsoby dopravy a jejich ceny se dynamicky zobrazují při finalizaci objednávky v závislosti na následujících faktorech: typ a kategorie objednaných produktů, hmotnost a rozměry zásilky, destinace doručení (PSČ, země), celková hodnota objednávky, aktuální dostupnost služeb dopravců, skladová dostupnost produktů, sezónní omezení, případná přepravní omezení pro specifické kategorie zboží (rozměrné předměty, křehké zboží, zboží podléhající zvláštním přepravním podmínkám) a technická kompatibilita doručovací adresy s dopravcem. Akční nabídky dopravy zdarma jsou podmíněny splněním minimální hodnoty objednávky a vztahují se pouze na vybrané produktové kategorie, oblasti doručení a způsoby dopravy specifikované v akci.

Způsoby platby

Platební karta

Online platba platební kartou prostřednictvím platební brány. Podporované karty: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro.

Zabezpečení: 3D Secure, SSL šifrování

Zpracování platby: Okamžité po autorizaci

Expedice: Po připsání platby na účet

Bankovní převod

Platba předem bankovním převodem na účet prodávajícího. Platební údaje budou zaslány v potvrzení objednávky.

Expedice: Po připsání platby na účet (obvykle 1-2 pracovní dny)

Variabilní symbol: Číslo objednávky

Platební údaje jsou poskytnuty v potvrzení objednávky

Rychlý bankovní převod

Online platba prostřednictvím internetového bankovnictví české banky. Rychlé zpracování platby bez nutnosti zadávání platebních údajů.

Podporované banky: Většina českých bank

Zpracování: Okamžitě až několik hodin

PayPal

Platba prostřednictvím účtu PayPal. Mezinárodně uznávaná platební metoda s ochranou kupujícího.

Zpracování: Okamžité po autorizaci

Ochrana kupujícího: Dle podmínek PayPal

Dobírka

Platba v hotovosti nebo kartou při převzetí zásilky u dopravce. U této platební metody se účtuje manipulační poplatek.

Poplatek: Dle aktuálního ceníku (obvykle 30-50 Kč)

Platba: Hotově nebo kartou u dopravce (dle dostupnosti služby)

Dostupnost závisí na zvoleném způsobu dopravy

Klarna

Moderní platební metoda umožňující odložené platby a nákup na splátky. Platba až po obdržení zboží nebo rozložená do splátek.

Možnosti: Zaplatit později, platba na splátky

Zpracování: Okamžité schválení online

Dostupnost dle hodnoty objednávky a kategorie produktů

Apple Pay

Rychlá a bezpečná platba pomocí Apple zařízení. Využívá biometrické ověření (Face ID, Touch ID) pro maximální bezpečnost.

Kompatibilita: iPhone, iPad, Mac, Apple Watch

Zabezpečení: Tokenizace, biometrické ověření

Zpracování: Okamžité po autorizaci

Google Pay

Pohodlná platba prostřednictvím Google peněženky. Rychlé placení na zařízeních Android i v prohlížeči Chrome.

Kompatibilita: Android zařízení, Chrome prohlížeč

Zabezpečení: Šifrování, tokenizace platebních údajů

Zpracování: Okamžité po autorizaci

Bezpečnost plateb a podmíněná dostupnost platebních metod

Všechny online transakce jsou šifrovány prostřednictvím SSL/TLS protokolu. Údaje o platebních kartách nejsou ukládány na našich serverech a jsou zpracovávány přímo certifikovanou platební bránou v souladu s PCI DSS standardy. Prodávající nepřebírá odpovědnost za zpoždění způsobená zpracováním platby na straně bankovních institucí nebo platebních služeb třetích stran.

Dostupnost jednotlivých platebních metod je podmíněna několika faktory: typ a kategorie objednaných produktů, celková hodnota objednávky, země fakturační a doručovací adresy, zvolený způsob dopravy, aktuální dostupnost služeb platebních bran a poskytovatelů (Klarna, PayPal, Apple Pay, Google Pay), technická kompatibilita zákaznického zařízení a prohlížeče s danou platební metodou, případná omezení pro specifické produktové kategorie ze strany platebních poskytovatelů, bonita zákazníka (u odložených plateb a splátek), a aktuální provozní stav integrace s platebními službami. Konkrétní dostupné platební metody se zobrazují dynamicky v nákupním košíku při finalizaci objednávky.

Průběh zpracování objednávky

1

Přijetí objednávky

Automatické potvrzení e-mailem po odeslání objednávky. Ověření dostupnosti produktů a platebních údajů.

2

Kontrola a příprava

Ověření platby (u platby předem) a kontrola dostupnosti zboží na skladě. Příprava produktů k expedici.

3

Balení a expedice

Bezpečné zabalení produktů a předání zásilky zvolenému dopravci. Odeslání sledovacího čísla e-mailem.

4

Doručení

Doručení zásilky dle standardních časů dopravce a zvoleného způsobu dopravy. Možnost sledování zásilky online.

Poznámka: Uvedené časové údaje jsou orientační a mohou se lišit v závislosti na dostupnosti produktů, zvolené metodě platby a dopravy. U produktů na objednávku (není skladem) může být dodací lhůta prodloužena - konkrétní informace jsou uvedeny u produktu a v potvrzení objednávky.

Mezinárodní doprava

Nabízíme dopravu do zemí Evropské unie prostřednictvím mezinárodních přepravců. Dodací lhůty a ceny se liší dle destinace a hmotnosti zásilky.

Slovensko

Standardní přepravní čas: 2-4 pracovní dny

Cena dopravy dle aktuálního ceníku při objednávce

Německo, Rakousko, Polsko

Standardní přepravní čas: 3-6 pracovních dnů

Cena dopravy dle aktuálního ceníku při objednávce

Ostatní země EU

Standardní přepravní čas: 4-10 pracovních dnů

Cena dopravy dle aktuálního ceníku při objednávce

Důležité upozornění pro mezinárodní zásilky: Dodací lhůty mohou být ovlivněny celním řízením (u zemí mimo EU), dostupností služeb dopravce v dané lokalitě a aktuální vytížeností mezinárodních přepravních tras. Zákazník je odpovědný za případné celní poplatky a daně v zemi určení (u zemí mimo EU). Podmínky mezinárodní dopravy zdarma (pokud jsou nabízeny) se vztahují pouze na vybrané země a při splnění minimální hodnoty objednávky - podmínky jsou specifikovány při objednávání.

Další možnosti a služby

Požadavek na podpis při převzetí

U vybraných způsobů dopravy je možné požadovat podpis příjemce při převzetí zásilky. Tato možnost zajišťuje vyšší bezpečnost doručení a je dostupná u kurýrních služeb. Dostupnost a případné poplatky za tuto službu závisí na zvoleném dopravci a jsou uvedeny při finalizaci objednávky.

Dárkové balení a doručení

Nabízíme možnost dárkového zabalení vybraných produktů. Při objednávce můžete specifikovat, zda si přejete diskrétní balení bez zobrazení cen na dokumentech nebo dárkové balení s přáním. Dostupnost této služby a případné poplatky jsou uvedeny v nákupním košíku. Zásilky určené jako dárek neobsahují cenové údaje na dodacích dokladech.

Odlišná fakturační adresa

Při objednávce můžete zadat odlišnou adresu pro fakturaci a doručení. Tato možnost je dostupná ve formuláři objednávky formou zaškrtávacího pole. Fakturační adresa bude uvedena na daňovém dokladu, zatímco zásilka bude doručena na zadanou doručovací adresu. Tato služba je dostupná bez dodatečných poplatků.

Doručení na P.O. Box a poštovní přihrádky

Doručení na P.O. Box (poštovní schránku) je možné pouze prostřednictvím České pošty. Kurýrní služby (PPL, DPD, GLS) nedoručují na poštovní schránky a vyžadují fyzickou adresu. Při zadávání adresy s P.O. Box budou automaticky filtrovány pouze kompatibilní způsoby dopravy. Pro doručení kurýrem uveďte prosím úplnou fyzickou adresu.

Výběr časového okna doručení

Vybraní dopravci nabízejí možnost volby preferovaného časového okna pro doručení nebo možnost změny termínu doručení prostřednictvím SMS nebo e-mailového oznámení. Tato služba je dostupná u PPL, DPD a GLS, obvykle den před plánovaným doručením. Konkrétní možnosti a případné poplatky za přednostní časové okno závisí na dopravci a destinaci.

Doručení o víkendech a svátcích

Standardní doprava probíhá v pracovních dnech (pondělí–pátek). Doručení o víkendech a státních svátcích není u běžných služeb dostupné. Výdejní místa Zásilkovny (Z-BOX automaty) umožňují vyzvednutí zásilky 24/7 včetně víkendů a svátků. Některé pobočky výdejních míst mohou mít otevírací dobu i o víkendu - konkrétní informace závisí na zvoleném výdejním místě.

Rozšířené pojištění zásilky

Všechny zásilky jsou kryty základním pojištěním dle podmínek dopravce (obvykle do výše několika tisíc Kč). U zásilek vyšší hodnoty je možné sjednat rozšířené pojištění, které kryje plnou hodnotu zboží. Možnost rozšířeného pojištění a jeho cena se zobrazí při finalizaci objednávky u zásilek překračujících limit základního pojištění. Reklamace škod se řídí podmínkami dopravce.

Omezení doručení dle lokality

Dostupnost jednotlivých způsobů dopravy se liší dle oblasti doručení. Některé vzdálené lokality, horské oblasti nebo ostrovy mohou mít omezenou dostupnost kurýrních služeb. Při zadání doručovací adresy v objednávkovém formuláři se automaticky zobrazí pouze dostupné způsoby dopravy pro danou lokalitu. V případě nedostupnosti preferovaného dopravce doporučujeme zvolit doručení na nejbližší výdejní místo.

Obsah balíku a deklarace

Na přepravních štítcích a celních deklaracích (u mezinárodních zásilek) jsou uvedeny obecné kategorie produktů v souladu s požadavky dopravců. Detailní názvy produktů a jejich popisy jsou k dispozici v elektronické faktuře a potvrzení objednávky. Z důvodu ochrany soukromí nejsou na vnějším obalu viditelné konkrétní názvy objednaných produktů.

Informace o akcích a novinkách

Při vytvoření zákaznického účtu nebo během objednávky můžete souhlasit s odběrem obchodních sdělení o sezónních výprodejích, novinkách a exkluzivních nabídkách. Zasílání newsletterů je dobrovolné a můžete jej kdykoli zrušit prostřednictvím odkazu v patičce každého e-mailu nebo ve svém zákaznickém účtu. Frekvence zasílání: obvykle 2-4 e-maily měsíčně.

Věrnostní program a benefity

Registrovaní zákazníci mohou být zařazeni do věrnostního programu, v rámci kterého získávají body za nákupy a další aktivity. Body lze následně využít jako slevu na další nákupy. Podmínky věrnostního programu, výše bodů za nákup a jejich platnost jsou uvedeny v pravidlech věrnostního programu. Účast v programu je dobrovolná a dostupná po registraci zákaznického účtu.

Upozornění: Dostupnost jednotlivých služeb a možností se liší v závislosti na zvoleném způsobu dopravy, destinaci, hodnotě objednávky a typu produktů. Konkrétní dostupné možnosti a případné poplatky za doplňkové služby jsou vždy zobrazeny při finalizaci objednávky v nákupním košíku. Prodávající si vyhrazuje právo změnit dostupnost služeb v závislosti na dostupnosti u třetích stran (dopravci, platební služby).

Balení zásilek

  • Bezpečné balení do pevných kartonových krabic
  • Ochranné výplňové materiály
  • Dodatečná ochrana pro křehké produkty
  • Označení zásilky dle standardů dopravce

Daňové doklady

  • Daňový doklad ke každé objednávce
  • Elektronické doručení na e-mailovou adresu
  • Možnost vystavení faktury pro právnické osoby
  • Archivace v souladu s právními předpisy

Pojištění zásilek

  • Základní pojištění dle podmínek dopravce
  • Postupy v případě poškození zásilky
  • Sepis protokolu o škodě s dopravcem
  • Reklamační řízení dle reklamačního řádu

Často kladené otázky

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Dodací lhůta závisí na dostupnosti produktu a zvolené metodě dopravy. Produkty skladem jsou obvykle expedovány do 1-2 pracovních dnů, produkty na objednávku do 3-14 pracovních dnů nebo dle specifické dodací lhůty uvedené u produktu. Následná doba přepravy se řídí standardními lhůtami dopravce (1-4 pracovní dny pro ČR). Přesná orientační dodací lhůta je uvedena při finalizaci objednávky.

Mohu změnit způsob dopravy nebo adresu po odeslání objednávky?

Změna způsobu dopravy nebo doručovací adresy je možná pouze před expedicí zásilky. Kontaktujte neprodleně zákaznickou podporu. Po předání zásilky dopravci lze změny provést pouze v omezené míře prostřednictvím služeb dopravce (např. změna data doručení, přesměrování na výdejní místo), pokud to dopravce umožňuje.

Co když není zboží skladem?

U produktů, které nejsou aktuálně skladem, je uvedena předpokládaná dodací lhůta (obvykle 3-14 pracovních dnů nebo individuálně). Tato lhůta je orientační a může se prodloužit v závislosti na dostupnosti u dodavatele. O případném prodloužení dodací lhůty budete informováni e-mailem s možností zrušení objednávky bez sankcí.

Jak poznám, že byla objednávka expedována?

Po předání zásilky dopravci obdržíte e-mail s potvrzením expedice a sledovacím číslem zásilky. Prostřednictvím sledovacího čísla můžete online sledovat aktuální stav doručení přes systém dopravce. U většiny dopravců obdržíte také SMS notifikaci před doručením.

Co v případě poškození nebo ztráty zásilky?

Všechny zásilky jsou pojištěny dle podmínek dopravce. V případě viditelného poškození zásilky je nutné sepsat protokol o škodě s dopravcem při převzetí a neprodleně nás informovat. V případě ztráty zásilky nebo poškození obsahu kontaktujte zákaznickou podporu - zahájíme reklamační řízení s dopravcem a zboží vyměníme nebo vrátíme platbu.

Nabízíte osobní odběr?

Osobní odběr není v současné době dostupný. Všechny objednávky jsou realizovány prostřednictvím smluvních dopravců. Můžete si vybrat doručení na výdejní místo v blízkosti vašeho bydliště nebo pracoviště prostřednictvím sítě výdejních míst (Zásilkovna, ParcelShop, pošta).

Platí doprava zdarma pro všechny objednávky?

Podmínky pro dopravu zdarma (pokud jsou nabízeny) se liší dle aktuálních akcí a kampaní. Obvykle je doprava zdarma podmíněna minimální hodnotou objednávky a vztahuje se pouze na vybrané způsoby dopravy a destinace v rámci ČR. Konkrétní podmínky a dostupnost dopravy zdarma jsou zobrazeny při finalizaci objednávky v nákupním košíku.

Důležité upozornění k dostupnosti zboží a dodacím lhůtám

Níže uvedené informace poskytují komplexní přehled faktorů ovlivňujících skladovou dostupnost a dodací lhůty. Všechny dodací lhůty a ceny dopravy uvedené na webu jsou pouze orientační odhady a nejsou právně závazné - závazné podmínky jsou stanoveny v potvrzení objednávky zaslaném e-mailem. Produkty označené „Skladem" mohou být fyzicky umístěny v různých skladech na území ČR i v zahraničí. Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a akceptuje je.

OblastPodmínky a upozornění
Skladová dostupnost
„Skladem"
Označení „Skladem" má informativní charakter a neznamená fyzickou přítomnost na jediném centrálním skladě. Produkt může být dostupný v:
  • Hlavním skladu prodávajícího (ČR)
  • Regionálních distribučních centrech (ČR)
  • Skladech smluvních partnerů a dodavatelů (ČR)
  • Mezinárodních distribučních centrech (EU: SK, PL, DE, HU, AT, aj.)
  • Skladech výrobců a autorizovaných distributorů v zahraničí

Prodávající není povinen předem informovat o konkrétní lokaci skladu.

Variabilita dodacích lhůtI produkty „Skladem" mají proměnlivé dodací lhůty v závislosti na:
  • Fyzické lokaci skladové jednotky
  • Nutnosti meziskladové přepravy
  • Konsolidaci zásilky z více skladů
  • Vytížení logistických center
  • Dostupnosti skladového personálu
  • Kontrole kvality před expedicí

Orientační lhůty (např. „1-2 dny") představují časový rámec od expedice po doručení, nezahrnují přípravu, meziskladovou přepravu nebo ověření platby.

Aktualizace skladových stavůSkladové stavy jsou aktualizovány v intervalech 15-60 minut, nikoliv v reálném čase. Mezi zobrazením dostupnosti a potvrzením objednávky může dojít k vyčerpání zásob z důvodu:
  • Souběžného odběru jinými zákazníky
  • Prodeje přes více prodejních kanálů (e-shop, kamenné prodejny, B2B)

Rezervace produktu nastává až potvrzením objednávky prodávajícím, nikoli vložením do košíku nebo odesláním objednávky.

Mezinárodní skladováníProdukty mohou být skladovány mimo území ČR (zejména SK, PL, DE, HU, AT). Expedice z mezinárodního skladu prodlužuje dodací lhůtu o:
  • 2-7 pracovních dnů nebo více
  • V závislosti na vzdálenosti skladu
  • Vytížení mezinárodních přepravních tras
  • Dostupnosti mezinárodních dopravců
  • Celních a hraničních kontrolách (mimo EU)
Nepředvídatelné faktoryDodací lhůta může být ovlivněna faktory mimo kontrolu prodávajícího:
  • Provozní výpadky dopravců
  • Nepříznivé povětrnostní podmínky
  • Dopravní nehody a uzavírky
  • Státní svátky
  • Pandemická opatření
  • Stávky v dopravě a logistice
  • Technické poruchy třídících center
  • Nesprávná adresa nebo nedostupnost příjemce
  • Sezónní výprodeje a zvýšený objem
  • Zpoždění dodávek od výrobců
Právní závaznost dodacích lhůt

KLÍČOVÉ USTANOVENÍ:

Orientační dodací lhůty na webu, v košíku nebo při objednávce NEJSOU právně závazné - jsou pouze odhady na základě historických dat.

Právně závazná lhůta je POUZE v potvrzení objednávky zaslaném e-mailem po ověření dostupnosti.

Prodávající může upravit dodací lhůtu v potvrzení, pokud se orientační lhůta ukáže jako nedosažitelná. Zákazník má v takovém případě právo odstoupit bez sankcí.

Vyloučení odpovědnosti

Prodávající NENESE odpovědnost za:

  • Nedodržení orientačních lhůt uvedených na webu/v košíku (pokud nebyly výslovně potvrzeny jako závazné)
  • Zpoždění způsobená třetími stranami (dopravci, dodavatele, výrobci)
  • Technické problémy, správní překážky nebo vyšší moc

Nároky z opožděného dodání: Zákazník je povinen poskytnout prodávajícímu přiměřenou dodatečnou lhůtu k plnění před uplatněním nároků z prodlení. Nároky se řídí obchodními podmínkami a právními předpisy ČR.

Faktory ovlivňující standardní lhůty dopravcůStandardní přepravní časy dopravců (1-4 dny) se mohou prodloužit v závislosti na:
  • Dostupnosti zboží (produkty skladem: 1-2 dny expedice | produkty na objednávku: 3-14+ dnů)
  • Ověření platby a zpracování objednávky
  • Zvýšeném objemu objednávek v sezónních obdobích
  • Dodávkách do vzdálených lokalit

Přesná orientační doba dodání se zobrazuje při finalizaci objednávky v košíku.

Nedostupnost zboží po potvrzení objednávkyI přes ověření dostupnosti při potvrzení objednávky může v ojedinělých případech dojít k situaci, kdy produkt již není dostupný z důvodu vyčerpání zásob u dodavatele, ukončení výroby, stažení produktu z trhu, nebo jiných nepředvídatelných okolností. V takovém případě má prodávající právo:
  • Zrušit objednávku nebo její část a vrátit zaplacenou částku v plné výši do 14 kalendářních dnů
  • Nabídnout zákazníkovi rovnocenný nebo vyšší hodnotový náhradní produkt
  • Prodloužit dodací lhůtu do doby opětovné dostupnosti zboží (se souhlasem zákazníka)

Zákazník bude o této situaci neprodleně informován e-mailem a má právo od objednávky odstoupit bez jakýchkoli sankcí. Prodávající neodpovídá za případné nepřímé škody způsobené nedostupností zboží.

Platby, vrácení peněz a neúspěšné transakce

Neúspěšné platební transakce:

  • Při neúspěšné online platbě (zamítnutí kartou, nedostatek prostředků) je objednávka automaticky zrušena nebo pozastavena do 48 hodin s možností opakování platby
  • U bankovního převodu: pokud platba není připsána do 7 kalendářních dnů, objednávka je automaticky zrušena
  • Rezervace zboží platí pouze po úspěšném zaplacení nebo potvrzení platby

Lhůty pro vrácení peněz:

  • Při odstoupení před expedicí: do 14 kalendářních dnů od oznámení o odstoupení
  • Při vrácení zboží: do 14 kalendářních dnů od převzetí vráceného zboží prodávajícím
  • Při zrušení objednávky prodávajícím: do 14 kalendářních dnů od oznámení o zrušení
  • Vrácení probíhá stejnou platební metodou, jakou byla platba provedena, pokud zákazník výslovně nesouhlasí s jiným způsobem

U plateb kartou nebo přes platební brány může skutečné připsání peněz na účet zákazníka trvat 3-10 pracovních dnů v závislosti na bankovní instituci. Autorizační blokace na kartě jsou zrušeny bankou obvykle do 7-30 dnů dle typu karty a banky.

Mezinárodní celní poplatky a daně

U zásilek do zemí mimo Evropskou unii platí:

  • Zákazník je PLNĚ odpovědný za všechny celní poplatky, dovozní daně, DPH a jakékoli další poplatky v zemi určení
  • Tyto poplatky NEJSOU zahrnuty v ceně produktu ani v ceně dopravy a jsou hrazeny přímo zákazníkem
  • Výše cel a daní se liší dle země, typu produktu a jeho hodnoty - informujte se u celních orgánů vaší země
  • Odmítnutí platby celních poplatků vede k vrácení zásilky - náklady na zpětnou přepravu a celní řízení hradí zákazník
  • Prodávající neodpovídá za zpoždění způsobená celním řízením

Pro země EU: Veškeré ceny obsahují české DPH. V případě dodání do jiné země EU se může aplikovat DPH země určení dle mechanismu One Stop Shop (OSS). Zákazník není zatížen žádnými dodatečnými celními poplatky při dodávkách v rámci EU.

Práva zákazníka před expedicí

Zákazník má před expedicí zásilky následující práva:

  • Právo odstoupit od objednávky bez uvedení důvodu a bez jakýchkoli sankcí
  • Právo změnit doručovací adresu (při kontaktování zákaznické podpory)
  • Právo změnit způsob dopravy (pokud ještě nedošlo k předání dopravci)
  • Právo požádat o změnu platební metody (u plateb předem před uskutečněním platby)

Po expedici zásilky se uplatňuje právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží dle obchodních podmínek a reklamačního řádu. Zákazník, který odmítne převzetí zásilky bez řádného odstoupení, hradí veškeré náklady na dopravu tam i zpět.

Obecná upozornění a omezení
  • Ukončení výroby nebo nahrazení produktu: Prodávající si vyhrazuje právo nahradit objednaný produkt novějším modelem nebo rovnocennou alternativou, pokud byl produkt ukončen nebo nahrazen výrobcem
  • Zobrazení produktů: Barvy a vzhled produktů mohou mírně odlišovat od fotografií z důvodu rozdílného zobrazení na různých zařízeních a monitorech
  • Slevy a slevové kódy: Slevové kódy a propagační nabídky nelze kombinovat, pokud není výslovně uvedeno jinak. Platnost a podmínky slev jsou specifikovány v konkrétní akci
  • Minimální hodnota objednávky: Prodávající si vyhrazuje právo stanovit minimální hodnotu objednávky pro určité způsoby dopravy nebo destinace
  • Omezení množství: U vybraných produktů nebo v rámci speciálních akcí může být omezeno maximální množství kusů na jednu objednávku
  • Věkové omezení: Některé produkty mohou vyžadovat ověření věku při převzetí zásilky dle platných právních předpisů
  • Záruka a reklamace: Záruční podmínky a reklamační řízení se řídí samostatným reklamačním řádem a obchodními podmínkami

Souhlas zákazníka: Odesláním objednávky zákazník potvrzuje, že se seznámil s těmito informacemi o variabilitě dodacích lhůt a skladové dostupnosti a akceptuje, že skutečná dodací lhůta může být delší než orientační doba uvedená u produktu. Závazné podmínky dodání jsou specifikovány individuálně v potvrzení každé konkrétní objednávky.